dag 3 het voelt al meer als thuis - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu dag 3 het voelt al meer als thuis - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu

dag 3 het voelt al meer als thuis

Door: natascha waanders

Blijf op de hoogte en volg Natascha

01 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Vandaag de dag goed fit begonnen in de sportschool met een sje pilates. was erg leuk en lekker ontspannen, naarna weer terug gegaan lekker ontbeten/gelunched en geskyped met mijn zus :). daarna nog snel haar en make-up gedaan (ook heel belangrijk haha) en daarna gingen we weer op pad met de dubbel bus. We gingen naar Meadowhall vadaag om lekker een paar uurtjes te shoppen. Helaas hadden sommige van ons waaronder ik al snel geen zin meer en waren we snel uitgekeken. Dus lekkere smoothie gehaald en even gezeten op een bankje om bij te komen. daarna nog even naar primark geweest, (jawel die is er ook en mag niet overgeslagen worden.) leuke sjaal, riem en nieuwe elastiekjes gehaald(die dingen raak ik altijd kwijt.) toen mochten we als test zelf gaan zoeken met welke bus we terug moesten naar het verblijf. (stage begleider leidde tot nu toe steeds de weg.) Het is maar goed dat ik niks had gezegd want dan hadden we sowieso in een verkeerde bus gezeten, wat opzich niet zo'n probleem zou zijn de bus maakt eigenlijk toch een rondje. eenmaal terug spullen snel gedropt naar de winkel gegaan en avond eten gehaald. Eenmaal uitgegeten weer terug naar me kamer gegaan, en muziek geluisterd geskyped en filmpje gekeken. Niks bijzonders dus, kemer genoot was ook filmpje kijken dus we doen eigenlijk verder nog niks. Tot we bedachten toch maar even bij de pub aan de overkant te gaan kijken of dat wat was. Don John heette de pub en het was erg gezellig dus samen met 2 meiden even gezeten en een paar drankjes gedaan en nu weer leker terug op me kamer. zo nog even filmpje kijken en dan val ik zo in slaap. kan niet wahten tot morgen begin al steeds meer me draai hier te vinden. :) Goodnight..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Natascha

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 4371

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: