de kerkdienst - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu de kerkdienst - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu

de kerkdienst

Door: natascha waanders

Blijf op de hoogte en volg Natascha

02 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Na gezellig wat in de pub hebben gedronken met; Richelle, en Boya en weer terug zij gegaan naar het verblijf nog even filmpje gekeken en gaan slapen. vandaag werd ik voor mijn doen vrij laat wakker. ik werd rond half 10 kwart voor 10 wakker omdat ik stemmen en geluiden hoorde.

toen ik eenmaal goed wakker was realiseerde ik mij dat dat was van het opzetten van de kekdienst voor half 11.

Ik heb me snel gedouched en aangekleed en ben er naartoe gelopen. het was gewoon deur door trap af en gelijk de trap weer op. de zaal is tegen over onze kamers. Gelijk al toen ik binnen kwam werd ik aangesproken door mensen en voorgesteld als 1 van de studenten die hier verblijft vanuit Nederland. zo vriendelijk dat ze allemaal waren wilde ze van alles weten wat ik studeer, hoelang ik verblijf, of ik vaker wil komen, en wat ik ervan vindt tot nu toe. allemaal vragen die ik maar al te graag bentwoorden. Het was erg leuk totaal anders als je in Nederland zou mee maken. Hier zijn ze meer een grote familie dat is waar het op is gebouwd. Voor ze begonnen mt het traditionele lezen uit de bijbel, gingen als een geheel met een bandje erbij liedjes zingen oven de heer. ze hadden een groot scherm hangen waar de teksten van de liedjes werden aangegeven dat iedereen mee kon zingen. aan het einde om de heer te eren voor het eten en drinken dat we allemaal hebben liepen ze naar voren, en namen een stukje brood en een of ander rood drankje. toen dat was afgelopen gingen ze naar beneden naar de grote zaal om af te sluiten met koffie thee en cake.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Natascha

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 4373

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: