Eerste stage dag - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu Eerste stage dag - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu

Eerste stage dag

Door: natascha waanders

Blijf op de hoogte en volg Natascha

03 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

vanmorgen vroeg opgstaan, ontbeten, aangekleed en met Richelle en Boya naar de bus gegaan voor onze 1e stage dag op ST. Ann's school. De dag begon om 8:30 uur. Ik vond het erg leuk sta op 1 van de kleuter groepen, en heb een top dag gehad met de leidsters en kinderen. had als cadeautje vanuit Nederland een memory spel een een puzzel voor ze meegenomen. Daar waren ze erg blij mee en wilde er gelijk mee aan de slag gaan. Vandaag heb ik meer en deels wat met de kinderen gespeeld en ze hier en daar met wat activiteiten geholpen. ik vind de dag indeling wel appart maar dat is natuurlijk overal anders. Wat je hier wel veel ziet is dat ze verschillende hoeken hebben als in een tekenhoek, een knutselhoek, een schrijfhoek, etc. etc. Ook met het buiten spelen zie je dat weer veel terug komen, erg interessant om te zien dat ze dat toepassen. om 15:30 eindigde de stage dag alweer en mochten we naar huis. Voor we naar huis gingen zijn we nog wat winkeltjes langs geweest om wat spullen te halen. Daarna zijn we naar de bus gegaan om terug naar huis te gaan en de laatste boodschappen te doen voor het avond eten. Deze week is het onze beurt (Boya en ik) om te koken maandag t/m vrijdag, vandaag lekker spaghetti gemaakt. Na het eten toch nog even naar de winkel omdat we wat boodschappen voo deze week waren vergeten. daarna lekker naar huis gegaan en geskyped met Kayin, Kelly, en Jesse. Jesse nog even een rondleiding gegeven via skype en aan de meiden voorgestelds daarna nog skypend met Jesse, helemaal dubbel gelegen met Boya. Nog even lekker gedouched en nu nog even filmpje kijken, en dan lekker naar bed. Morge 2e stage dag en heb er erg veel zin in. Tot morgen :)