tweede stage dag - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu tweede stage dag - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu

tweede stage dag

Door: natascha waanders

Blijf op de hoogte en volg Natascha

04 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Tweede stage dag vandaag gehad en het was weer een erg leuk dagje.
Was er vanmorgen al wat eerder dus gelijk even wat stoelen bij de tafels klaargezet. Rond 08:30 kwamen de eerste kinderen een beetje binnen, en ben ik met hun het schrijven van hun naam gaan oefenen. ze hebben een boekje met hun naamkaart zodat ze kunnen oefenen met kaart en later zonder. Ik vond het erg leuk om in de boekjes de vorderingen te zien van hun schrijven. De dag vloog voorbij vandaag. In de middag ging ik met de kinderen een verf activiteit doen, natuurlijk zat ik ook weer helemaal onder. Feestje gevierd van 1 van de kindjes en toen was de dag alweer voorbij. gelukkig maar want zat vandaag steeds in de knoop met Engels en Nederlands praten. Zo praatte ik in de pauze met Boya, en Richelle Nederlands, en na de pauze moest ik weer ff omschakelen naar het Engels. Hewel dat eigenlijk geen probleem is, vergat ik het toch af en toe en zei ik iets in het Nederlands tegen mijn leidsters of de kinderen. Ja dat werkt natuurlijk niet want dat verstaan ze niet slim.. Dus we gingen weer lekker over op het Engels. Na stage weer lekker naar huis toe en rustig kunnen zitten in de bus. Eenmaal thuis even snel wasje erin gegooid, en eten gaan maken voor vandaag. Na het eten nog zo een beetje de hele avond geskyped met iedereen, erg grappig. Nog even thee drinken filmpje kijken en dan lekker naar bed morgen weer vroeg op voor stage..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Natascha

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 4369

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: