zaterdag weer dagje shoppen - Reisverslag uit Goole, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu zaterdag weer dagje shoppen - Reisverslag uit Goole, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu

zaterdag weer dagje shoppen

Door: natascha waanders

Blijf op de hoogte en volg Natascha

08 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Goole

Lekker uitgeslapen vandaag, en rustig aan maar is gaan klaarmaken voor een tweede dag shoppen in Meadowhall samen met Boya vandaag. Lekker rondgelopen en eindelijk geslaagd voor een leuk jurkje. Heel blij mee. We hebben gewoon een hele dag rondgelopen. Daarna weer de lange busrit terug naar huis en even lekkker bij gekomen. Om lekker makkelijk te doen maar lekker pizzq gehaald. Na het eten aanstalten gemaakt om op te tutten. We zoudem uitgaan in Sheffield. Helaas liep dat niet allemaal zoals gepland,en zaten we al snel te wachten oo een ambulance voor Boya. De linker kant van haar gezicht voelde raar en hing een beetje scheef. Al snel was de ambulance er en gingen ze haar snel onderzoeken, ze moest maar mee naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Terwijl Baukelien mee ging hebben wij contact opgenomen met de mensen van het verblijf. Ze waren erg vriendelijk en behulpzaam. Dat is wel erg prettig hier ze staan altijd voor je klaar en zijn enorm behulpzaam overal. Dus na een nacht niet geslapen te hebben, en Boya een nachtje moest blijven, was het me een avondje wel.