luie dag - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu luie dag - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu

luie dag

Blijf op de hoogte en volg Natascha

09 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Dus na een rot nacht niet het geslapen te hebbem vanmorgem er maar vroeg uitgegaan. Toen ik wat geluiden hoorde ben ik maar gaan kijken en trof ik Matt iemand van de kerk, waarmee we gister contact hebben gehad. Ik heb met hem gesproken over hoe het met Boya en baukelien ging. Hij vertelde dat zijn vrouw Abhie onderweg was ze op te halen uit het ziekenhuis. Abbie was ook zeer vriendelijk gister met yet contact met ons opnemen ook. Ze zei dat als er wat was we het zeker moeten lsten weten. Verder vandaag niet veel gedaan alleen wat boodschappen gedaan. En de rest van de dag film gekeken, en lekkere brownies met oreo gemaakt. Avondeten gemaakt en weer film gaan kijken. Tot Sharon langs kwam om te checken bij boya, kijken hoe het met haar ging, erg lief allemaal. Ze zijn zo gastvrij en vriendelijk en behulpzaam. Nu maar is lekker gaan slapen,