thuis blijf dagje - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu thuis blijf dagje - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu

thuis blijf dagje

Door: natascha waanders

Blijf op de hoogte en volg Natascha

10 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

vannacht weer erg weinig en slecht geslapen. Vannacht regelmatig moeten kijken of alles nog in orde was met Boya, dat is soms best vermoeiend vooral wanneer je de dag/nacht ervoor ookal amper slaap hebt gehad. dus vandaag ook maar voor de zekerheid met haar thuis gebleven om in de gaten te houden. Uiteraard vanmorgen wel stage op de hoogte gebracht en die schrokken toch wel. De reactie o my god you're not kidding. En zo bezorgd als ze toch wel waren vroegen ze of we hen op de hoogte wilde houden over Boya. Dus voor de zekerheid vandaag maar even een afspraak gemaakt bij de dokter next door. Erg handig dat hij Nederlands spreekt, dus alles even wat makkelijker uit te leggen is. Na een aantal telefoontjes was het dan eindelijk geregeld en konden we om 17:30 terecht voor Boya. De rest van de dag niks bijzonders gedaan verder alleen wat films gekeken en nog even wat boodschappen gedaan. Toen de meiden weer terug kwamen van stage nog even aardappels geschild, en daarna met Boya mee naar de dokter gegaan. Erg vriendelijk persoon en het was best wel grappig om te zien dat hij af en toe met zijn Engels en Nederlands in de knoop zat. Maar geen probleem ook Engels verstaan we wel hoor. terug thuis was het eten al klaar en konden we gelijk aan tafel schuiven en beginnen met eten. Nu ondertussen toch wel moe dus ik ga maar eens lekker naar bedje toe, morgen weer lekker naar stage heb het al gemist. Je hebt al snel geen goed ritme meer als je tussendoor ziek bent en vrij hebt. Dus morgen weer lekker aan de