korte dag - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu korte dag - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu

korte dag

Door: natascha waanders

Blijf op de hoogte en volg Natascha

11 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Nadat ik maandag met Boya thuis was gebleven ging ik dinsdag weer naar stage. Helaas was dat maar een kort dagje wegens het weer en de weinige kinderen die er waren, dus had het niet veel zin te blijven. Dus gelijk naar huis gegaan, en daarna nog even wat boodschappen gedaan. Verder die dag alleen maar lui geweest en op bed gelegen om films te kijken. Niks bijzonders dus, alleen een beetje raar om zo vroeg alweer thuis te zijn. Helaas valt door zulke dingen het ritme een beetje weg en weet je niet zo goed wat je met je dag verder moet. Met dit vervelende koude en natte weer heb je nou niet echt iets van ik ga er even lekker op uit. Daar is het helaas een beetje te koud voor, al weten we dat het ergens anders altijd nog wel kouder is, Maar toch in de kou buiten rond lopen is nou niet echt prettig, dus dat worden steeds alleen maar boodschappen doen, en films kijken de hele dag, Wat een gezelligheid weer. Rond etenstijd is het wel altijd weer wat gezelliger en praten we er veel op los met de meiden, en dat gaat altijd over van alles en nog wat, van stage tot school, vakanties leuke jongens, liefde en waar ze natuurlijk altijd weer op uitkomen hoe verassend ook seks. Het komt op de een of andere manier altijd wel weer ter sprake hierzo. Het kan ook niet anders met 6 van die meiden die bijna niks anders te doen hebben de hele dag. Dus wanneer ze in de stad of in het centrum lopen altijd kijken of er nog leuke/knappe jongens tussen lopen. Maar helaas is dat niet het geval, en klagen we daar dan weer over. Dus dat was de dag weer zo een beetje weer lekker veel gedaan zoals gewoonlijk.