Valentijnsdag - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu Valentijnsdag - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu

Valentijnsdag

Blijf op de hoogte en volg Natascha

14 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Vrijdag 14/2/14

Happy Valentine day
Lekker een beetje kunnen uitslapen. Was echt moe van de afgelopen stage week, druk en actief bezig geweest de hele week dus een beetje bij slapen was wel even nodig. Om 11:30 met Baukelien alweer naar de sportschool voor de laatste meating. Het was totaal niet wat we gedacht hadden we dachten ooh gewoon weer sporten met begeleiding.. Nou niet dus. Dat werd weer opmeten en kijken wat de vorderingen waren in 4 weken tijd. Dus met ze 2e en de sportinstructeur in een hokje gepropt een uur lang toch nog dubbel gelegen van het lachen en weinig gesport dus. Soms is het geweldig een Nederlander in het buitenland te zijn. Je kan zeggen wat je wil in het Nederlands maar 9 van de 10 keer verstaan ze je toch niet. Na het "sporten" terug naar huis gegaan en gewacht op Margeret de schoonmaakster die ons nog wat informatie zou geven over London. Dus met Richelle en Anoeska het een en ander opgezocht en doorgesproken en later die middag ook met Boya. Dus in de avond na het eten met de handen in de haren gezeten wegens de mislukte pogingen tot een triple maar London boeken. Uiteindelijk waren mama en Gert zo lief ons te helpen via Skype . Onze reddende Engels hebben voor ons de bus en hostel kunnen boeken. En zijn na veel gelach en gepruts, eindelijk naar bed gegaan een uur of 23:30. Nou ik was totaal gesloopt van alle inspanningen en dingen opzoeken hele dag op de computer is ook geen pretje.