De dagen vliegen voorbij - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu De dagen vliegen voorbij - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu

De dagen vliegen voorbij

Blijf op de hoogte en volg Natascha

17 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Maandag 17/2/14
Weer lekker vroeg opstaan en klaargemaakt voor stage. Lekker vroeg klaar dus om 7:15 alweer de bus gepakt. Omdat ik de bus lekker vroeg had was ik ook lekker betijds op stAge en kon ik nog helpen met het lokaal in orde te maken voordat de kinderen kwamen. Eenmaal klaar kwamen de kinderen binnen rond 9 uur en met de kinderen 1 op 1 naam schrijven gaan oefenen. Dat is erg leuk om te zien per week de vordering die ze maken. Tegen lunch tijd de kinderen naar de grote zaal gebracht waar ze eten tussen de middag, en geholpen met het eten te serveren. Na dat de kinderen allemaal de lunch hadden en aan tafel zaten was het voor mij ook tijd om te lunchen. Daar was ik wel aan toe hoor. Lunch ging erg langzaam voorbij maar wat verwacht je dan als je een uur pauze hebt. Na de pauze weer lekker aan de slag gegaan met de kinderen lekker verven en leuke werkjes met ze gemaakt. De middag vloog voorbij en zo was het alweer tijd om naar huis te gaan. Spullen gepakt en lekker naar de bus gelopen. Na een halfuurtje in de bus even gestopt om boodschappen te doen bij morrisons. Na dat gedaan te hebben lekker naar huis gegaan en lekker op me bed filmpje gaan kijken. Zo was het alweer etenstijd en zo was het alweer tijd om lekker te gaan slapen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Natascha

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 4382

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: