weer een vrije dag - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu weer een vrije dag - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu

weer een vrije dag

Door: natascha waanders

Blijf op de hoogte en volg Natascha

13 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Dat was dus weer vroeg wakker vandaag, hoewel wakker ik heb niet eens echt geslapen. Vandaag geen stage gehad dus was lekker thuis met Boya, Richelle, en Anoeska, en natuurlijk de moeder van Boya. Wat een rot weer was het gister avond zeg echt letterlijk alles werd zowat wel omver geblazen niet normaal. Vandaag viel het opzich wel mee maar echt lekker was het nou ook weer niet. Dus vanmorgen gezellig even geskyped met mijn zus en mijn lieve nichtje. daarna gezellig met ze allen aan tafel zitten kletsen. Gezellige ochtend dus, maar het werd onderhand wel tijd om te gaan douchen en op pad te gaan om iets te doen. Missie: boodschappen doen en bedenken wat we eten vanavond. Dus lekker met zijn 5e op pad gegaan om boodschappen te doen, wat een geluk dat de Tesco hier tegenover zit lekker dichtbij dus. Natuurlijk komen we zoals gewoonlijk altijd weer thuis met meer dan we eigenlijk nodig is maar dat krijg je nou eenmaal, met zoveel meiden en hun maandelijkse periodes, dan liggen de kasten weer vol met lekkers. Thuis de boodschappen opgeruimd en daarna je raad het al, weer films gekeken. Ik was zo moe dat ik ondertussen in slaap was gevallen, dus even kon bij slapen. Helaas vond mijn hoofd dat minder leuk doordat het maar kort was, en ik daarna hoofdpijn had. Maar dat is geen probleem met onze mooie medicijnen verzameling opgebouwd, we hebben gewoon paracetamol, en ibuprofen, en aspirines, en nog meer dingen het zal allemaal wel dus genoeg keuze om iets in te nemen. Daarna samen met Anoeska met het eten aan de slag gegaan en is het wat afgezakt. Maar helaas niet helemaal en viel ik ook nog eens bijna in slaap aan tafel, lekker weer dat krijg ik weer voor elkaar, weer erg grappig om te zien dus. Tafel afgeruimd en terug naar mijn kamer gegaan, straks gaan we misschien nog even kijken of die quiz in de pub wel doorgaat vandaag. Aangezien we er vorige week met zijn vieren kwamen en de enige mensen waren daar. Dus hopelijk is het vandaag wel wat en anders gezellig weer potje kaarten met de meiden, ook weer is leuk, morgen weer een lekkere vrije dag en dan gaan we misschien met de meiden naar de film toe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Natascha

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 4383

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: