Kort en lang dagje tegelijk - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu Kort en lang dagje tegelijk - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu

Kort en lang dagje tegelijk

Door: natascha waanders

Blijf op de hoogte en volg Natascha

12 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Vanmorgen weer lekker vroeg opgestaan en klaar gemaakt voor stage. Boya ging het vandaag ook weer proberen dus we gingen gezellig samen met de bus weer. De dag was alleen van korte duur omdat ze zich toch niet goed voelde, en ik met haar mee terug ging om haar niet alleen te laten. Dus dat was om 11 uur alweer weg van stage, gelukkig vonden ze dat helemaal geen probleem en begrepen ze het wel. Onderweg voor we naar huis gingen een poging doen tot maagcapsules halen bij de apotheek. Helaas stuurde ze ons wegens haar hoge dosering van medicijnen voor maagbeschermers door naar de dokter. Dus dat werd naar het Rotherham Health center, waar je zo kan inlopen en alleen een formulier moet invullen, en vervolgens lang moet wachten. Toen we daar zaten werden we eerst geroepen door een zuster voor controle. Daarna mochten we weer naar de wachtkamer om vervolgens daar 3,5 uur te zitten wachten op de dokter, om vervolgens te horen dat ze gelijk de medicijnen kan ophalen bij de apotheek. Aangezien de pijn in de maag e.d. een bijwerking was van de medicijnen. Geweldig dus, gewoon 3,5 uur gewacht op iets waarvoor ze je met 2 minuten al hebben geholpen uiteindelijk. Die eenmaal op gehaald eindelijk naar de bus gegaan en terug naar huis. Wat een giller was dat zeg we waren nog later thuis dan dat we normaal thuis zijn van stage, terwijl we een aantal uur eerder weg gingen. Nou hoe vind je die dan grappig is het niet? inderdaad dat vond ik dus ook. Ondertussen nog van alles en nog wat geregeld voor Boya's moeder die hier heen kwam. Dus tijdens het wachten wel even zoet geweest met het rond bellen voor een taxi en een plaats in ons verblijf. dat was gelukkig allemaal goed en snel geregeld en deden ze helemaal niet moeilijk over. Eenmaal thuis nog even de was opgehangen, film gekeken en toen gingen we alweer eten. Nadat ik uiteindelijk toch wel moe begon te worden ging ik maar proberen te slapen. Uiteindelijk na een tijdje ligt in slaapgevallen met een muziekje aan. Toen de telefoon van Boya afging, Haar moeder was gearriveerd (het was uiteindelijk half 3 in de nacht) vlucht een aantal keren vertraagd dus dat werkte lekker mee ook. Helaas heb ik daarna niet meer kunnen slapen en heb ik de rest van de nacht maar liggen draaien en draaien in me bed. Toen ik maar niet in slaap kwam heb ik maar me oortjes in gedaan en ben ik zachtjes muziek gaan luisteren, en tot aan 7 uur de volgende ochtend om me heen zitten staren.
Duss... dat was me weer een top dag achter de rug..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Natascha

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 4396

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: