dag 2 in het regenachtige Engeland - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu dag 2 in het regenachtige Engeland - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu

dag 2 in het regenachtige Engeland

Blijf op de hoogte en volg Natascha

31 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

dag 2 in engeland..

vandaag al vroeg wakker, dus snel gedouched en ontbeten.
We gingen met de groep langs onze nieuwe stage plaatsen hier, nou nou dat was me toch een wereld reis om af te leggen, en het weer zat ook nog eens tegen, keiharde regen valt niet mee als je veel moet lopen.

Naar mijn stage plaats ben ik 3 kwartier enderweg met de bus en daarna nog 15 minuten een steile helling oplopen richting de school waar ik kom. dat word nog wat.

Na alle stage plaatsen te hebben bezocht in de stromende regen, en helemaal doorweekt te zijn gingen we eindleijk weer terug naar ''huis''.



Weer een dag bijna voorbij vandaag gezellig alle stages bezocht waar we terecht komen.. En ik moet zeggen wat een takke eind is het naar de stages 3 kwartier in de bus en dan nog is 15 min een steile berg oplopen naar de locatie. En vandaag was echt geen pretje in de stromende rot regen en iedereen die vermoeid was. Tja toen viel ik beetje in slaap in de bus, zulke dingen zijn dan wel weer grappig.. En opgegeven voor de sportschool die gelukkig wel heel dichtbij zit. Dus de komende 10 weken zit ik niet stil hier.!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Natascha

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 4392

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: