de tijd gaat langzaam als je ziek bent - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu de tijd gaat langzaam als je ziek bent - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu

de tijd gaat langzaam als je ziek bent

Door: natascha waanders

Blijf op de hoogte en volg Natascha

06 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Wat een rot nacht gehad.. Nadat ik gisteravond vroeg naar bed was gegaan, omdat ik me nog steeds niet lekker voelde ben ik snel inslaap geevallen. De volgende ochtend ging de wekker een paar keer af maar ik kon er echt niet uitkomen. Was toch echt ziek helaas. Dus maar een dagje thuis blijven en uitzieken. Toch even me bed uitgekomen om de meiden te zeggen dat ik thuis blijf en ze gedag te zeggen voor zij naar stage gingen. Was erg moe en voelde me totaal niet goed dus heb maar zo veel mogelijk wat geslapen en verder af en toe film gekeken. Na een aantal uurtjes slaap en wat gegeten te hebben begon ik me al snel weer beter te voelen, en heb ik vast boodschappen voor het avond eten gehaald. Gelukkig is dat hier lekker dichtbij dus hoef ik alleen maar over te steken, dus dat was zo gedaan. Het duurde nog wel even voor dat de meiden thuis kwamen dus ben maar vast de aardappels e groeten gaan klaarmaken. Nadat gedaan te hebben nog even filmpje gekeken tot de meiden weer thuis kwamen en het eten alleen nog maar opgewarmd moest worden. Na het eten gezellig nog even met Boya, Anoeska, en Richelle aan tafel wat kaartspellen uitgeprobeerd. Dat werkt niet echt als iedereen andere regels heeft en andere het spel niet kennen. We hebben wel dubbel gelegen van het lachen dus was toch nog gedeeltelijk een leuk dagje. Daarna naar bed gegaan film gekeken en lekker in slaap gevallen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Natascha

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 4399

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: