het vertrek en de aankomst - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu het vertrek en de aankomst - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Natascha Waanders - WaarBenJij.nu

het vertrek en de aankomst

Door: natascha waanders

Blijf op de hoogte en volg Natascha

30 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

De dag van vertrek was dan eindelijk aangebroken, het was allemaal vrij spannend , en nieuw. vliegen met een groep die je eigenlijk helemaal niet kent en maar 1 keer hebt gezien..

ik moest al vroeg op om alles te pakken en om weg te gaan op naar het vliegveld.

we waren er al voor de afgesproken tijd dus dat was gelijk koffer droppen. alles dat we hadden afgesproken als in tijd en meetingpoint liep een beetje in het water.

na een tijdje wachten en het afscheid van vrienden en familie was het dan eindelijk tijd om door te gaan.

ik vond het allemaal wel een beetje spannend maar liet het zo min mogelijk merken.

nadat we eindelijk het vliegtuig in mochten ging de vlucht eigenlijk erg snel. het was maar 1 uur en 20min vliegen naar manchester.

ik vond het vliegen erg leuk ik zat lekker bij het raam dus kon mooie foto's maken. niet naast mij maar de stoel daarnaast kwam een man zitten, die engels was. daar heb ik veel mee zitten praten dus kon me engels alvast goed oefenen. eenmaal aangekomen konden we gelijk onze koffers al pakken en moesten we naar de trein. dat viel niet mee want we moesten ruim 1,5 uur reizen en daarna nog met een taxi naar onze bestemming. voordat we met de taxi gingen gingen we in meadowhall nog de buskaarten en telefoon kaarten regelen. daarna met de taxi en dat was me wat, met al onze bagage pasten we niet met zijn 7e in 1 taxi helaas, dus dat werd splitsen maar dat kwam wel goed. bestemming de full life church in maltby, rotherham. daar aangekomen werden we goed ontvangen en kregen we een lekkere lunch. daarna rondleiding door het gebouw en de koffers outgepakt en in de kamers verdeeld. toen ff boodschappen gedaan en avond gegeten in een pub met zijn allen. wat een dag daarna eindelijk naar bed

  • 01 Februari 2014 - 21:55

    Mariska:

    Ben blij dat alles goed is gegaan meis!
    Je gaat er vast een leuke tijd hebben, geniet ervan!

    Dikke Kus Giel, Maris en Aimy

  • 02 Februari 2014 - 11:33

    Tamara:

    Heel veel plezier meis!
    Geniet ervan!

    Xx Tamara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Natascha

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 4381

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: